Min hunds dåliga sidor

Nu ska jag berätta om min hunds dåliga sidor + bra sidor. Så ni kanske fattar lite mer ;)

Bella är för det mesta en underbar hund, men inte ens hon är perfekt.
En av hennes största brister enligt min mening är nog att hon är så sjuuuukt feg mot andra hundar. Hon kryper liksom ihop, sätter svansen mellan benen och ser ynklig ut + att hon slänger sig bakåt. Men hon viftar ändå lite på svansen om hunden är på avstånd...

Hennes "andra" brist är nog att hon blir helt crazy när det blåser ute. Hon jagar löv och är i princip okontaktbar. Helt överspeed är hon. Slänger sig hit & dit... skiiitjobbigt det med.

Ja, det är dem största, & dem är ju inte så jättestora!! :P

/Tova (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig (:

E-post:

Din hemsida / blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0